Mijn eerste week in malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu Mijn eerste week in malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week in malta

Blijf op de hoogte en volg Nicole

03 Februari 2015 | Malta, Sliema

Mijn eerste week in Malta is voorbij gevlogen. Ik begin hier al een beetje te wennen en ik heb ook al veel leuke dingen gedaan!
Deze week ben ik begonnen met de taalcursus. Ik heb een leuke en gezellige leraar met een typisch Engels accent. Erg grappig om aan te horen.

De school waar ik mijn taalcursus volg organiseerd ook veel leuke activiteiten. Zo ben ik naar Gamenight gegaan. Een avond met verschillende spelletjes. Ik heb daar Wie Ben Ik gespeeld en een kaartspel. Ook hebben ze elke maandag een welkomsparty voor nieuwe studenten. Deze party was in Paceville, het uitgaansgelegenheid van Malta. het was erg gezellig. Vrijdag zijn we zelfs weer met een activiteit van school naar Paceville gegaan. Deze keer hadden ze voor de studenten een V.I.P. ruimte in een van de clubs.

Zelf heb ik met mensen van het appartement wat dingen ondernomen. Zo zijn we een paar keer naar Valletta geweest. Dit is de hoofdstad van Malta. We hebben veel in Valletta rondgelopen en ik heb een argeologisch museum bezocht en op twee mooie uitzichtpunten gestaan. Ik ben er ook achter gekomen dat ze hier heerlijke gevulde broodjes hebben. Zo heb ik een broodje met ham, kaas en champignons op. Erg lekker!

Al een onzettende leuke eerste week gehad in Malta. Al veel gedaan , veel gezien en veel nieuwe mensen ontmoet! Nog een weekje taalcursus en dan begint mijn stage. Ik ben nu al erg benieuwd.

Groetjes Nicole

  • 02 Februari 2015 - 17:17

    Marja Engelbertink:

    hoi Nicolle
    Wat leuk dat het goed bevalt en dat je eerste week is omgevlogen.
    Het is fijn om je verslagen te lezen zodat we weten hoe het met jou gaat.
    Super dat je al wat activiteiten hebt ondernomen en de taallessen goed gaan zodat je vogende week met je stage kan gaan beginnen
    Hier gaat alles oké en is de sneeuw inmiddels al weer verdwenen
    Dikke kus en de groetjes vanuit swifterbant

    Tot het volgende verslag

  • 02 Februari 2015 - 19:33

    Ria Verheul:

    Hoi Nicole wat fijn dat je het naar je zin heb, en al leuke dingen heb gedaan.
    Ik hoop dat het daar mooi weer is. Wat ga je voor stage doen? Ik hoor het wel van je geniet maar van deze tijd groetjes Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voor 5 maanden zit ik in Sliema, Malta om stage te lopen als secretaresse. Op mijn pagina kunnen jullie lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blogs! Groetjes Nicole

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 4771

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Malta

Landen bezocht: