Alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu Alweer een weekje voorbij! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu

Alweer een weekje voorbij!

Blijf op de hoogte en volg Nicole

08 Februari 2015 | Malta, Sliema

Er is alweer een weekje voorbij. Wat gaat dat snel! Ook deze week heb ik nog de Engelse taalcursus gevolgd. Vrijdag was mijn laatste dag dus ik heb nu een certificaat op zak dat ik 100 % aanwezig ben geweest.

Ook heb ik weer een aantal leuke dingen gedaan. Weer ben ik maandag naar de welkomsparty geweest. Dus dat was gezellig. Ook hebben we een Turkisch Night gehad op de school met Turkse muziek en eten. Ook hebben we meegedaan aan een typisch Turkse dans.

Zaterdag ben ik voor het eerst met de bus naar mijn stage gegaan om te kijken waar ik uit moet stappen met de bus en waar ik heen moet lopen. Mijn appartementgenoot Nikki is meegegaan. Het is gelukkig niet ver naar mijn stage. Ik kan 2 bussen pakken bij een bushalte dicht bij mijn apppartement. Na maximaal een half uur moet ik uitstappen en dan moet ik nog ongeveer 10 minuutjes lopen.

het weer hier is nog redelijk koud, Het is hier vaak maar rond de 15 graden. Maar meestal schijnt de zon. Soms kan het wel regenen, maar dat is meestal 's nachts en dit duurt meestal niet lang.

Maandag begin ik met mijn eerste stage. Dus ik ben erg benieuwd!

Groetjes

  • 10 Februari 2015 - 22:22

    Marja Engelbertink:

    hoi Nicole

    Wat leuk dat het goed met je gaat en dat je taalcursus goed is gegaan
    Ik heb al leuke foto's gezien en zo te zien heb je het naar je erg naar je zin
    Gelukkig kun je met de bus naar stage ben benieuwd hoe je nieuwe stage bevalt, maar dat gaat zeker goed komen
    Kunnen we in je volgende verslag lezen het zo leuk om te zien hoe het met je gaat
    Bij ons gaat alles goed en er is gelukkig geen sneeuw meer de groetjes van ons viertjes dikke kus en tot het volgende verslag






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voor 5 maanden zit ik in Sliema, Malta om stage te lopen als secretaresse. Op mijn pagina kunnen jullie lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blogs! Groetjes Nicole

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4790

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Malta

Landen bezocht: