Mijn eerste stagedag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu Mijn eerste stagedag - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu

Mijn eerste stagedag

Door: Nicole Verheul

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Februari 2015 | Malta, Sliema

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Mijn eerste stagedag bij Yellow Discover Abroad. Ik wist niet zo goed hoe laat ik aanwezig moest zijn. Dus voor de zekerheid heb ik er maar voor gezorgd dat ik er om 8 uur was. Maar dat was iets te vroeg. De deur was nog dicht. gelukkig was er iemand die mij binnen kon laten zij vertelde mij dat ik even moest wachten bij de receptie. Na een paar minuten werd ik opgehaald door een vrouw Tiziana en zij begeleide mij naar de administratie afdeling. Hier kom ik dus te werken. Tiziana is de assistente van deze afdeling, en met haar moet ik veel samenwerken. Gelukkig is ze is super aardig!

eerst had ik een gesprek met haar en de manager van deze afdeling; Peter. Hij is officieel mijn baas. we hebben gepraat over wat ze bij het bedrijf en bij de afdeling doen en wat ik kan verwachten tijdens mijn stageperiode.

Na het gesprek mocht ik beginnen met mijn eerste taken. Er zijn onlangs nieuwe mensen aangenomen bij het bedrijf en ik moest hun gegevens in het systeem verwerken. Maar omdat ze op dit moment bezig zijn een nieuw systeem te ontwikkelen, moest ik het in twee systemen verwerken. Ook moest ik voor deze personen een fysiek dossier openen.

Na de lunchpauze heeft Taziana mij laten zien hoe ik voor een nieuwe werknemer een contract in elkaar zet. Daarna hebben we hiervoor een nieuwe procedure opgesteld. Deze procedure heb ik later uitgewerkt. Als laatste ben ik begonnen aan een onderzoek naar gezond-en veiligheid op de wervloer. deze informatie wordt volgende maand gebruikt voor de nieuwsbrief.

Ik merk nu al dat ik niet niks hoef te doen op stage, en dat is erg fijn. De collega's zijn aardig, en ze helpen me graag. Morgen hebben we echter al een feestdag, dus het kantoor is gesloten. Kan ik even bijkomen van al die indrukken van mijn eerste stagedag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voor 5 maanden zit ik in Sliema, Malta om stage te lopen als secretaresse. Op mijn pagina kunnen jullie lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blogs! Groetjes Nicole

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 4786

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Malta

Landen bezocht: