Aankomst in Malta. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu Aankomst in Malta. - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu

Aankomst in Malta.

Blijf op de hoogte en volg Nicole

24 Januari 2015 | Malta, Sliema

Eindelijk is het dan zover. Ik ga voor 5 maanden naar Malta. Op zaterdag ben ik vertrokken. Toen ik 's ochtends wakker werd, begon het te sneeuwen. Net nu ik een vliegtuig moest gaan halen. Maar we waren op tijd vertrokken en zijn ruim op tijd bij het vliegveld aangekomen. Mijn ouders en Jasmijn waren er om mij uit te zwaaien. Na mijn baggage ingecheked te hebben, stond mij een grote verrassing te wachten. Mijn andere vriendinnen waren ook naar het vliegveld gekomen om mij uit te zwaaien. Ontzettend lief van hun! We zijn met z'n allen wat gaan eten. Al veel te snel was het tijd om afscheid te nemen. Nadat ik door de bagagecontrole heen was, had het vliegtuig vertraging. Gelukkig niet meer dan een kwartiertje.
Mijn vlucht is voor de rest goed gegaan. Ik vertrok in Nederland met sneeuw en ik kwam in malta aan terwijl de zon scheen. maar het regende ook een beetje. Ik had mijn bagage al snel. We werden opgehaald met een taxibusje. die reed ontzettend gevaarlijk en snel. Ik was dus in een mum van tijd bij mijn appartement. ´s middags ben ik met de andere studenten van het appartement naar een supermarket gegaan om boodschappen te doen. ´s avonds had ik natuurlijk veel tijd nodig om uit te pakken.

  • 27 Januari 2015 - 17:39

    Coby:

    he lieverd
    alles oke daar ben je al een beetje gewend.
    is het lekker weer daar hier mis je niks regen of sneeuw

    gr uit amsterdam

  • 27 Januari 2015 - 18:09

    Ria:

    Hoi Nicole fijn dat je goed ben aangekomen leuk om je te volgen. Groetjes van ons .

  • 27 Januari 2015 - 18:18

    Lidy:

    Hallo lieverd

    Het ziet er leuk uit en ook een goed idee.
    Wij kunnen nu allemaal een beetje meegenieten.
    Kusjes en groetjes van ons twee.

  • 27 Januari 2015 - 19:02

    Marja Engelbertink:

    hoi Nicole wat leuk om je eerste verslag te lezen hopelijk zullen er nog veel volgen.
    Ik wens je in een super leuke stage toe maar dat gaat wel goed komen
    Het weer is wel beter dan hier hoor koud nat en regen groetjes vanuit swifterbant

  • 27 Januari 2015 - 20:18

    Michelle:

    Fijn dat je het een leuke verrassing vond! Al was dat al wel een beetje aan je gezicht af te lezen, haha! Leuk idee om een reisverslag bij te gaan houden. Ik zie al dat ik niet de enige ben die je reisverslagen gaat lezen! Heel veel liefs vanuit het bijna altijd koude Nederland ;).

  • 29 Januari 2015 - 17:14

    Anke:

    Hoi Nicole,

    Heel veel succes en natuurlijk ook veel plezier in Malta, hoe is daar de temperatuur? vast beter dan hier :-)
    groetjes,
    Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voor 5 maanden zit ik in Sliema, Malta om stage te lopen als secretaresse. Op mijn pagina kunnen jullie lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blogs! Groetjes Nicole

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 4794

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Malta

Landen bezocht: