Het appartement - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu Het appartement - Reisverslag uit Sliema, Malta van Nicole Verheul - WaarBenJij.nu

Het appartement

Door: Nicole Verheul

Blijf op de hoogte en volg Nicole

28 Januari 2015 | Malta, Sliema

Het appartement waar ik nu tijdelijk woon is in Sliema. Als ik de straat van het appartement uitloop, loop ik meteen op de zee af, dus dat ik ontzettend lekker! In de buurt is alles wat ik nodig heb op loopafstand, 2 supermarkten, bushaltes en winkels om te shoppen.
Het appartement viel in het begin een klein beetje tegen. Omdat er geen verwarming is, is het in het appartement erg koud. Van het fornuis werken 2 gasplaten niet en als we willen douchen moeten we minimaal een uur van te voren de warmte regelaars aanzetten. Ondertussen zijn we er al wel achter gekomen dat we die warmteregelaars ook aan kunnen laten staat. Ook heb ik geregeld dat het fornuis wordt gemaakt.
Ik slaap in een gedeelde kamer, maar gelukkig heb ik de kamer nog voor mij alleen. Ik deel het appartement met een een Turkse jongen, een jongen en een meisje uit Italie, een jongen uit slowakije en vandaag is er ook een nieuw meisje uit Nederland gekomen. Erg gezellig! Iedereen is erg aardig en we kunnen goed met elkaar opschieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nicole

Voor 5 maanden zit ik in Sliema, Malta om stage te lopen als secretaresse. Op mijn pagina kunnen jullie lezen hoe het met me gaat en wat ik allemaal heb gedaan. Ik hoop dat jullie veel plezier beleven aan het lezen van mijn blogs! Groetjes Nicole

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 4787

Voorgaande reizen:

24 Januari 2015 - 20 Juni 2015

Malta

Landen bezocht: